2013. február 1., péntek

A változatosság kedvéért olaszrizling


Halványan szalmasárga szín, ha pohárba tölti az ember a Pannonhalmi Apátsági Pincészet Olaszrizling 2011 -esét. Illata virágos, őszibarackos, ízében finom gyümölcsösség, élén k savakkal és a végén az elmaradhatatlan keserűmandula. Tudható a tartályos érlelés, nekem az ízvilága hajaz az újvilági fehérek stílusára, ami inkább letisztultságot jelent, mint bajt. Finom és jól iható csavarzáras bor. Az aktuális Pannon Bormustrán az ítészek a legjobb fehérek közé sorolták. Kis fejvakarás után bevallom, nekem túlságosan kimunkáltnak tűnt ehhez, én jobban szeretem testesebb olaszrizlingeket. Ehhez a spenótsalátához ittam, amire jutott avokádó is, mellé pedig egy kis sertéssült is. Így volt kerek a világ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése