2020. június 27., szombat

Koranyár a konyhában

Az olívaolajban megfuttattam a szétnyomott, testesebb fokhagymagerezdet. Nyakon öntöttem jó adag paradicsomlekvárral. A fűszerezése só és bazsalikom. Közben a forró vízben főtt a spagetti. Volt idő felbontani a tonhal konzervet, lecsepegtetve ment a serpenyőbe. A tészta fogkemény lett, kis tésztavíz a mártásba. A leszűrt spagettivel több-kevesebb sikerrel összekevertem a paradicsomos, halas szószt. Néha az olaszoknál is reszelnek parmezánt a halas tésztára. Láttam a tévében :) Elkészült a hirtelen ebéd. A hiperben akadtam rá a Koranyárra. Furmint és sárgamuskotály 2019-es cuvée-je Tokajból, az Áts Pincészetből.Könnyű és elegáns, a borvidék ásványossága se marad el a kortyból. Ráadásul nem szálltak el az áraik, pedig Tokajban az nem ritkaság.Több borukat kóstoltam, egyikben sem csalódtam. Szóval, szép ez a kora nyár!  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése