2020. április 6., hétfő

Kerti ebéd a fűben

A kertben húztam a sorokat az ültetéshez.Az otthonról hozott elemózsia arra várt, hogy ebédidőben lángra kapjon a szőlőmetszésből maradt venyigehalom. A parázsig nyársat faragcsáltam a házi szalonnának. A krumplit alufóliába csomagoltam, hajítottam a tűzbe, hogy legyen ideje omlósra sülni. A szalonna csomagolásához használt alufóliára kenyérszeleteket tettem, piruljanak a a parázs legszélén. A felettük kitámasztott nyársról csepegett rájuk a szalonnazsír. A nyársvégen meg lila hagymák díszelegtek. Elkészült az aznapi kerti munka jutalma. Ehhez bármit ihatunk, sört, bort, pálinkát szétcsapatni, én, senki ne vessen követ rám, szénsavas ásványvizet ittam. Tanulság, ha van, semmi nem lehet tökéletes, de annak érezhetjük.       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése